מדריך הקנייה באתר

 למה להרשם לאתר ואיך עושים את זה?

ההרשמה לאתר שקם אלקטריק תקנה אפשרות לרכישת מוצרים באמצעות האתר ולקבלת מידע על מבצעים חדשים ומיוחדים, התקפים רק באתר. תהליך ההרשמה פשוט ואינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.
כשתתבקשו להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, הקפידו לציין כתובת מדויקת ותקינה של תיבת דוא"ל אליה יש לכם גישה. לכתובת זו יגיעו אישורי הרכישה, פירוט העסקאות שביצעתם, עדכונים שונים מהאתר, ואם תרצו, פרסומים לגבי מבצעים חדשים.
בעת ההרשמה, יהיה עליכם לבחור ולציין סיסמה אישית, המכילה 8 תווים (אותיות או מספרים, לא סימנים מיוחדים), ללא רווחים ביניהם. סיסמאות קלות לניחוש, דוגמת תווים עוקבים (למשל: 123456) או מספר הטלפון שלכם, אינן מומלצות. 
ההרשמה לאתר מאפשרת, בנוסף לביצוע רכישות מאובטחות, הגשת הצעות מחיר משלכם (בדיסקרטיות מלאה) למוצרים מסוימים, צפייה בפרטי ההזמנות שביצעתם, בקבלות ובחשבוניות, וגם בדיקה של תוקף האחריות למוצרים שנרכשו.

שחזור סיסמא ושינוי סיסמא?

כדי לשחזר סיסמה שנשכחה, לחצו על "שכחתי סיסמה" בדף ההתחברות לאתר. לאחר מכן, הזינו את כתובת הדוא"ל אותה ציינתם בעת ההרשמה לאתר. מיד תקבלו מייל לתיבה שלכם ובעזרתו תוכלו לשחזר את סיסמתכם. 

כדי לשנות את הסיסמה, יש להיכנס לאזור האישי שלכם, ובלשונית "פרטים אישיים" ללחוץ על "עדכון סיסמה". בשלב זה תוכלו לבחור לעצמכם סיסמה חדשה ותתבקשו לאשר אותה בהקלדה נוספת. לאחר אישור השינויים, הסיסמה הישנה תימחק מהשרת ולא יהיה ניתן לעשות בה שימוש.

פעילות באיזור האישי

איפה נמצא האיזור האישי?

לאחר התחברות לאתר יופיע קישור לאזור האישי שלכם בחלק העליון של הדף.

ההיסטוריה של ההזמנות

באזור האישי תוכלו לעיין בפרטי ההזמנות שביצעתם. תראו מהם המוצרים שרכשתם בכל הזמנה, מה היו מחיריהם בעת ששילמתם ומהם המחירים עכשיו, בזמן הבדיקה. 

הפקת מסמכים

אחר שביצעתם תשלום עבור ההזמנה תופיע קבלה בגין התשלום באזור האישי. את הקבלה ניתן לראות באתר ( באזור האישי ) או להוריד למחשב שלכם, לשימושכם האישי.

במידה ודרושה לכם חשבונית מס של העסקה שביצעתם תוכלו לשלוח אלינו פנייה דרך עמוד צור קשר ואנו נשלח אותה אליכם. 

 

לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן.

בדיקת אחריות

באזור האישי מופיעות ההזמנות השונות שביצעתם. הקלקה על הזמנה מסוימת תציג את המוצרים אותם רכשתם באותה הזמנה. אם ברצונכם לבדוק את תוקף האחריות על מוצר מסוים בהזמנה, הקליקו על "בדיקת אחריות להזמנה" והמידע יוצג בפניכם.

גם אם רכשתם מוצר באחד מסניפי רשת שקם אלקטריק, ולא באתר, תוכלו לבדוק את האחריות לגביו. זאת ניתן לעשות בקישור הזה

ביצוע שינוי בפרטים האישיים

 באזור האישי אפשר גם לבצע שינויים בפרטיכם האישיים כפי שהם מופיעים באתר, לבצע שינויים בדרך יצירת הקשר אתכם או בכתובת המגורים המעודכנת למשלוח. 

 

אתר מאובטח, קנייה בטוחה

אבטחת התשלום בכרטיס אשראי

רשת שקם אלקטריק דואגת תמיד לספק ללקוחותיה סביבת קנייה בטוחה. לשם כך, אתר הרשת עושה שימוש בפרוטוקול האבטחה SSL, העדכני ביותר. שרתי האתר מאובטחים בחומת אש (Firewall) המונעת חדירה של גורמים לא רצויים למערכת. בנוסף, להגברת האבטחה, קיימת הפרדה בין שרת האתר לבין השרתים בהם מאוחסנים פרטי הלקוחות. כשאתם מבצעים תשלום באתר באמצעות כרטיס אשראי, פרטי האשראי עוברים הצפנה וערבול מיוחדים, כך שלא תהיה גישה אליהם במאגר הנתונים הרגיל ואי אפשר יהיה לעשות בהם שימוש לא ראוי.  

מהו קוד CVV?

בגב כרטיס האשראי מוטבעות שלוש או ארבע ספרות המשמשות קוד ביטחון לשימוש בכרטיס. בעזרת קוד זה, רק מי שמחזיק בכרטיס יוכל לבצע עסקאות באתר. פרטי ה-CVV לא נשמרים באתר לעולם ואין כל חשש שייחשפו לעיניים לא רצויות.

אפשרויות לחיפוש מוצרים באתר 

1. בעזרת מנוע החיפוש 

חיפוש ממוקד: ניתן להקליד דגם של מוצר שם יצרן מלא או חלק משם היצרן 

חיפוש לפי שם: ניתן להקליד את שם המוצר והיצרן (לדוגמה: "מכונת כביסה אלקטרה"). 

חיפוש לפי קטגוריה (קבוצת מוצרים): ניתן להקליד "מקררים" ולקבל בתוצאה את כל המקררים הנמצאים באתר. מתוך רשימה זו, אפשר לבחור את הפריט הרצוי.

חיפוש לפי מותג: ניתן להקליד את שם המותג ולקבל בתוצאה מוצרים של יצרן זה.

לנוחיותכם, שורת החיפוש עובדת בשיטת ההשלמה האוטומטית ומסייעת למצוא את המבוקש.

2. לפי קטגוריית מוצרים 

אם ברצונכם לצפות במוצרים המופיעים תחת קטגוריה מסוימת תוכלו לבחור בקטגוריה במנוע החיפוש ("מקררים", "מזגנים" וכו'), או להיעזר בתפריט הראשי המציג את כל המחלקות והקטגוריות הנמצאות באתר.

3. לפי מותג ספציפי

בתחתית דף הבית מופיעה רשימה של יצרנים מוכרים. הקלקה על כל אחד מהם תציג את דף המותג ובו המוצרים שמציע יצרן זה, על פי הקטגוריות השונות.

 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

במקרה שחיפשתם מוצר מסוים ולא מצאתם אותו באתר, תוכלו ליצור עמנו קשר ונסייע.

ליצירת קשר לגבי מוצר מסוים לחצו כאן.

השוואת מוצרים

כדי לספק לכם התרשמות מעמיקה ממוצרים שונים ולהעניק חוויית קנייה מלאה, אנחנו מציעים אפשרות של עריכת השוואה בין ארבעה מוצרים. ההשוואה, המתבצעת בצורה קלה ונוחה, תאפשר לכם לעמוד על ההבדלים בין המוצרים ותקל עליכם את הבחירה ביניהם. לביצוע ההשוואה, יש לסמן את המוצרים ביניהם תרצו להשוות בתיבה המיועדת לכך ("סמן להשוואה"). בעת מעבר הסמן על המוצר תיפתח האפשרות לסימון. ברגע שהמוצר סומן להשוואה תופיע בתחתית הדף תיבה אליה ניתן להוסיף עוד מוצרים, בסימון דומה. פרטי המוצרים שסומנו יופיעו בפניכם.

סוגי המכירות באתר

  • מכירה רגילה 

במכירה הרגילה אנחנו מציעים מגוון מוצרים במחירים נקובים ואטרקטיביים. לאחר שהוספתם מוצר לסל, בחרתם בדרך ההובלה ושילמתם, נוצרת הזמנה במערכת שלנו. את ההזמנה ופרטיה תוכלו לראות באזור האישי שלכם.

  • תן מחיר

חלק מהמוצרים באתר מוצעים למכירה בדרך מיוחדת. לגביהם, אנחנו מאפשרים לכם להציע את המחיר אותו אתם מוכנים לשלם. במקרים אלה, יועמד לרשותכם שדה ייעודי בו עליכם להזין את המחיר שאתם מציעים בעבור המוצר. המערכת תודיע לכם אוטומטית אם הצעתכם התקבלה, או נדחתה. במקרה שההצעה נדחתה, תהיה לכם אפשרות להציע מחיר נוסף. לאחר מכן, תוכלו להשאיר הודעה כדי שניצור אתכם קשר טלפוני להגשת הצעה סופית מצדנו.

איסוף עצמי ומשלוחים

  • איסוף עצמי מהסניפים

חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים לאיסוף מהסניפים. בדף של כל מוצר כזה מופיעה התווית "ניתן לאסוף בסניף". אם בחרתם באפשרות לאיסוף עצמי וסימנתם אותה, תיפתח בפניכם תיבת הסניפים הקרובים לכתובת שמסרתם, מתוכה תוכלו לבחור סניף אליו תגיעו. במקרה שאתם מעוניינים לאסוף את המוצר מסניף שאינו קרוב לכתובת שמסרתם, עליכם להקליק על רשימת הסניפים המלאה ולבחור סניף מתוכה. לאחר קבלת אישור ההזמנה במייל שמסרתם, תוכלו להגיע לסניף הנבחר כדי לאסוף את המוצר. בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה. בסניף עליכם לגשת לאחת מעמדות התשלום כדי להזדהות ולמסור את פרטי ההזמנה. לאחר מכן יש לעבור אל דלפק המחסנאי כדי לקבל את המוצר שהזמנתם. 

  • משלוח

את המוצר שהזמנתם תוכלו גם לקבל במשלוח, תמורת תשלום נוסף, לכתובת שהזנתם בהזמנה. כשתסמנו את בקשת המשלוח, ייתכן שתופיע תיבה לתיאום מועד המשלוח. אם לא תופיע תיבה כזו, נציגינו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח. עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם.

  • הובלה מהירה 

חלק מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים למשלוח ביום בו נרכשו. בדף המוצר של מוצרים אלה מופיעה התווית "אצלך היום". במקרה שהמוצר דרוש לכם בדחיפות, ובחרתם באפשרות "אצלך היום", המוצר יסופק עד לסוף אותו היום. תיאום ההובלה יתבצע בתהליך עיבוד ההזמנה, ולכן זמינותכם בטלפון והימצאותכם בכתובת שמסרתם חיוניות. ההובלה המהירה תתבצע באותו יום למזמינים עד השעה 13:00. במקרה שהזמנתכם התקבלה לאחר השעה 13:00, המוצר יסופק למחרת היום. להזכירכם, עלות המשלוח הנקובה אינה כוללת תוספות אפשריות בזמן האספקה, כמצוין בפרטי המוצר שהזמנתם.

 

סניפים

איך מאתרים סניף באתר?

בדף "סניפים" ניתן לחפש סניף מסוים בשורת החיפוש - לפי עיר או יישוב. בנוסף, ניתן לבחור בסניף מתוך רשימת האזורים והערים.

בכל דף סניף מוצגים פרטיו: כתובתו, דרכים ליצירת קשר איתו ומפת הגעה אליו. בנוסף, מופיעים קישורים ל-WAZE ול-MOOVIT, כדי להקל את הדרך אל הסניף הנבחר.

נגישות בסניפי שקם אלקטריק

רשת שקם אלקטריק מקפידה לאורך כל שנות פעילותה על מעורבות בפעילות בקהילה, מתוך מודעות לקבוצות שונות באוכלוסייה וכבוד לצרכיהן. הרשת פועלת להנגשת שירותיה המלאים לכל הציבור ובעיקר לאנשים בעלי מוגבלויות. צוות המנהלים והעובדים עובר הדרכה מיוחדת למתן שירות נגיש ורגיש ללקוחות בכל הסניפים ברחבי הארץ.

 

שקם אלקטריק מקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת  נגישות ישראל ופועלת לביצוע ההתאמות והשינויים הנדרשים בסניפים: התקנת עמדות נגישות, שירותי נכים, כניסה נגישה ושילוב אמצעי עזר, כגון לולאת השראה. לכשיסתיימו ההתאמות, נעלה לאתר פירוט מלא שלהן בכל סניף.

שאלות, בקשות או הצעות לשיפורים בנושא נשמח לקבל במייל:   negishut@ecp.co.il