נגישות בשקם אלקטריק

 

רשת שקם אלקטריק מקפידה לאורך כל שנות פעילותה על מעורבות בפעילות בקהילה,
מתוך מודעות לקבוצות ולמגזרים שונים באוכלוסייה, ערנות וכבוד לצרכיהם השונים.
רשת שקם אלקטריק פועלת בהתאם להוראות החוק והתקנות להנגשת שירותיה לכלל ציבור הלקוחות, ובכלל זה גם לציבור הלקוחות עם מוגבלות, מתוך תפיסה לפיה לקוחות עם מוגבלות הינם לקוחות שווי זכויות הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לכל תחומי השירות.

הסדרי נגישות בסניפים

אנו עושים את כל המאמצים להבטיח את נגישות סניפי הרשת לכל סוגי המוגבלויות. 
לנוחיותכם, מפורטים הסדרי הנגישות העומדים לשירותכם בסניפים בטבלה הבאה

נגישות במוקד שירות לקוחות

  • ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9633116
  • נתב השיחות במוקד הונגש - וההקלטות המושמעות בנתב הינן ללא מוזיקת רקע בקצב איטי ובשפה ברורה.

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות/אלינו גם באמצעות:

  • בדוא"ל- cs.mh@ecp.co.il  
  • בפקס 03-5357150.
  • טופס יצירת הקשר בקישור הבא

הדרכות לשירות נגיש

צוות המנהלים והעובדים בחברה עובר הכשרות למתן שירות נגיש 
ללקוחותינו בכל הסניפים בארץ.

נגישות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט מונגש ברמת  AA ומופעל על ידי  User1st.

רכז נגישות

בכל בקשה, שאלה, או הצעה לשיפור בתחום הנגישות ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברה

סמי לוי

כתובת: יוסף ספיר 1 ראשון לציון

נייד: 050-5998873

SMS: 050-5998873

דוא"ל ישיר:  sammy@ecp.co.il

דוא"ל כללי בנושא נגישות בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: negishut@ecp.co.il